poniedziałek, 17 listopada 2014

Nazywać modelki typem Plus-Size, to określanie jako zaniedbane ciało?

Jeżeli ktoś słyszy o modelkach w rozmiarze Plus-Size, może odnieść wrażenie, że taka modelka nie jest zadbana lub jest ładna i atrakcyjna. To zależy od ludzi i ich odbioru na taką modę.
Pisałem już o tym, ale napiszę jeszcze raz, że na stronach o odchudzaniu, rozmiar Plus-Size jest rozmiarem zaniedbanym. Dla większości dziewczyn, które się odchudzają, Plus-Size jest rozmiarem 36 max 38, a to błąd.

Ciekawy artykuł znalazłem o nazywaniu modelek Plus-Szie. Modelki tego określenia nie chcą. Zapraszam do przeczytania artykułu:
http://www.luxlux.pl/artykul/modelki-nie-chca-nazywania-ich-plus-size-24684/galeria_42#artGallery


niedziela, 2 listopada 2014

Modelki plus size: Promowanie nadwagi i otyłości? - cz.1

Nie chciałbym obrażać osób, a zwłaszcza dziewczyn, które są modelkami w rozmiarze plus-size lub noszą taki rozmiar (38 i większy). Staram się przedstawić to, ale od strony faceta, niż jak to częściej bywa, że o tej tematyce wypowiadają się kobiety. 
W Polsce, na dwa sposoby odbiera się taką modę. Dla jednych, to nic groźnego, podoba im się taka moda 
i że lepsze to, niż pokazywanie non stop, gdzie na wybiegach są chude modelki, zwane wieszakami. 
Natomiast, dla drugich może to być promowaniem nadwagi i otyłości, bo są duże uda, nawet za duże, jak 
i duże brzuszki. Widać fałdki tłuszczu, cellulit i mówi się, że takie modelki nie są zadbane.
Ja z tym nie zgadzam się! Każda modelka dba o siebie, ćwiczy, uprawia sport, po to aby być w formie. Nie mówię, że tak każda modelka robi, ale przeważnie tak jest. Pamiętacie jak pisałem już dawno o modelce Fluvia Lacerda? Ponownie dam zdjęcie i proszę bardzo.


Ma widoczny krągły brzuszek, nie jest to efekt zaniedbania co przeważnie można przeczytać na stronach o odchudzaniu, gdzie wypowiadają się tam chude dziewczyny lub dziewczyny, które mają kompleksy. 
Przeważnie takie modelki ważą ok 80 kg, ale też zdarzają się, że ważą mniej ale ponad 70kg. 
Jeżeli tyle ważycie i macie zamiar odchudzać się, to zrezygnujcie z odchudzania i wszelkich diet!

Koniec części pierwszej:)

poniedziałek, 27 października 2014

poniedziałek, 15 września 2014

Denis Bidot modelka Plus-Size na Barbados

Denis Bidot, to piękna kobieta, która ma atrakcyjne ciało i nie tylko. Na tym filmie, mimo że jest z przed dwóch lat jest interesujący, ponieważ sceny są z Barbados!
Zapraszam do obejrzenia;)




wtorek, 2 września 2014

Pokaz mody modelek Plus-Size

Nie trzeba pisać tym dziewczynom, którym podoba się taka moda, że takie modelki są piękne i atrakcyjne. Mają ładne ciała i bardzo dobrze prezentują się na wybiegu.
Przedstawiam materiały video. Ten pokaz jest z roku 2014.



środa, 30 lipca 2014

Psychika modelki plus-size: Akceptacja ciała czy odchudzanie?

Odpowiadając na powyższe pytanie zawarte w tytule artykułu, trzeba zrozumieć czym jest psychika i jak wpływa na modelkę w rozmiarze plus-size.
W modzie bez względu na to, czy to prezentują się modelki w rozmiarze 34/36, 38/40 lub więcej, jest jedna zasada, muszą być zadbane i co ważne, aby dobrze się czuły we własnym ciele. Sęk w tym, że ludzie ostatnio nie tylko popierają modę w rozmiarze Plus-Size, ale też są tacy a ich jest większość, co twierdzą, że taka moda, jest promowaniem otyłości! Z tym stwierdzeniem nie zgadzam się!!!
Jeżeli taka modelka, która sporo waży, akceptuje siebie, dba o siebie, ćwiczy, ale nie odchudza się i trzyma wagę, będzie zastanawiać się nad odchudzaniem. Niestety tak jest a szczególnie teraz, gdy jest okres urlopów. Wszędzie są programy i reklamy o odchudzaniu, i to wpływa na ludzi! Może bardzo nie wpływa, a jednak wpływa. Dodając jeszcze otoczenie lub osoby w pracy.
Jeżeli modelka Plus-Size ma sesję fotograficzną, podoba się fotografom i innym osobom z tej branży, to zawsze padnie moment "A może byś trochę schudła?" I więcej kasy Ci zaproponują. Jeżeli za dużo stracisz na wadze, to możesz być modelką plus-size o ile masz minimum, czyli rozmiar 38, jak mniej, to wybacz. Podałem przykład, ale mogę też się mylić. 
Im więcej modelka lub modelki będą słyszały pod ich adresem, aby coś z wyglądem zrobiły, to na pewno będzie chodziło o zrzucenie wagi a nie o makijaż czy ubiór. 
Niestety ostatnio za dużo jest tego odchudzania co nawet odbija się na modelkach w rozmiarze plus-size i co też widać było nie od dziś, na znanych gwiazdach telewizji, które piszą jak one schudły, ile kilogramów zrzuciły i w jakim czasie. 
To odbija się na psychice, takie tematy ciągną jak magnes! Dziewczyny, modelki interesują się takimi tematami a szczególnie bardzo przywiązują wagę do wyglądu.  Dlatego, ja widzę, że nie które modelki plus-size chcą schudnąć. 
Również zwalają na zdrowie! Jeżeli naprawdę mają problemy z kręgosłupem, stawami lub kolanami i potrzebują zrzucenia masy ciała, to niech zrzucą, ale niech nie przesadzają z chudnięciem! Im więcej osób powie jeszcze schudnij, to bardziej schudnie i będzie chuda! A chude ciało nie jest zbyt piękne.
Mam nadzieję, że pomogłem:)

środa, 16 lipca 2014

Misja Plus-Size: Pokaż swoje krągłości - cz.3

Kolejna część misji Plus-Size. Tym razem jest to dziewczyna z Polski a zdjęcie pochodzi z kraglosci.pl.
O to piękna sylwetka pięknej dziewczyny;)


Źródło zdjęcia: http://kraglosci.pl/?p=38676